יוגה בעולם המודרני

צאו מהסרט – יוגה זה לא רק תרגול פיזי. יש פה הרבה מאוד מה לדעת על יוגה.. אז כן יש הרבה פיתולים, תנוחות הפוכות, מתיחות ומדיטציה. המכנה המשותף לכל מי שעושה את כל אלה כמובן הוא מצבי רוח- רוגע, איזון, שמחה ושלווה.

אז איך הם עושים את זה ?

תראו, כמו שכתבתי בהתחלה – זה לא רק תרגול פיזי. היוגה זאת פילוסופיה עתיקת יומין, שיש לה השפעה חיובית אפילו בימינו, המלאים בלחץ, רעש, להספיק לעשות.. בקיצור, המירוץ הזה שאנחנו חיים בו.

לקחת החלטה של לפנות שעה\שעה וחצי לעצמנו, לתרגול יוגה, המשלב בו פראניאמה, אסאנות, מדיטציה ושירת מנטרות, זה חתיכת החלטה, שדיי יוצאת דופן הייתי אומרת.

אני נזכרת בפעמים הראשונות שתרגלתי- לאסוף את עצמי ולצאת מהבית לשיעור יוגה היה כל כך קשה, ממש מאבק מנטלי שלי מול עצמי. "יהיה לי משעמם, אין לי כוח" ועוד כל מיני משפטים כאלה, אבל תמיד, תמיד, אחרי כל תרגול, הרגשתי את עצמי פשוט מדהים. הרגשה מיוחדת שרק אחרי תרגול יוגה אני מרגישה אותה. היא מעבר להרגשה של סיפוק, ומעבר להרגשה של חיבור עצמי. זאת הרגשה עילאית, של נוחכות, של כוח פיזי ומנטלי ששום דבר לא יכול לעצור בעדי מלעשות את מה שאני רוצה לעשות.  אני ממש מרגישה את עצמי, את כל גופי, אני מחוברת לתודעתי. זה זמן איכות.

בעידן המודרני, שכולנו במירוץ כל הזמן להספיק לעשות דברים, לארגן את הבית, להכין אוכל, סתם להתעצל מול הטלויזיה ועוד כל מיני דברי שיגרה כאלה ואחרים- מומלץ לפנות קצת זמן לעצמנו. אני בחרתי את הזמן הזה להקדיש ליוגה, כי לא מצאתי דרך יותר טובה עבורי לזמן איכות, שלי עם עצמי.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

תשאירו תגובה

צ'אט
דילוג לתוכן