איך לשנות לעצמנו את החיים

מכירים את החלומות האלו על חופשה באיזה יעד מפנק, על חוף ים, כשאין דאגות על הראש מהעבודה, ובכל שעה רואים פשוט כסף נכנס לחשבון הבנק?
מסתבר שכולנו חולמים על לחיות טוב, לעשות הרבה כסף ולבלות את רוב הזמן שלנו בסתלבט. אז למה אנחנו לא עושים עם זה שום דבר?

גילוי נאות, לפני שפתחתי את הסטודיו, עבדתי במשרה מלאה, 9-6 כל יום, חמש ימים בשבוע. כל בוקר הייתי מתעוררת קצת לפני הזמן, מתרגלת יוגה למשך זמן מסוים. לבד. בלי טלפון, בלי מישהו ליידי. לבד..
אחרי התרגול הייתי מתחילה את היום שלי- מתארגנת לעבודה, מכינה קפה שחור ויאללה יוצאת לפקק של שעה בדרך לעבודה.
כל יום שעה נסיעה. לראות את כמות הרכבים על הכביש, של אנשים שהם סה"כ כמוני- עומדים בפקק בשביל להגיע לעבודה שתפרנס אותם ואולי אולי אולי תאפשר להם את החופש הזה שהם ביקשו מהבוס כי "מגיע לי" חופש אחרי כל העבודה האינטנסיבית והחוזרת על עצמה..

בוקר אחד התעוררתי ואמרתי דיי. אני לא מוכנה להשקות יותר אף פרח שהוא לא מהאדנית שלי. הגיע הזמן שאשקיע באדנית שלי, יש בה אדמה, זרעים, יש הכל. רק חסר טיפת מים וטיפת שמש.
אחרי הבוקר הזה, הודעתי שאני עוזבת, את העבודה, ומתחילה להשקיע בעצמי. המנהלים כולם קיבלו את זה באהבה גדולה (תודה לכם!) ואפילו עזרו לי בהתחלה לפרסם את עצמי. 

למה אני מספרת לכם את זה?
כי כולנו חיים בתוך מציאות וחולמים חלומות, אבל מעטים מאיתנו חיים את החלומות שלהם וזה ככל הנראה נובע מתוך פחד. פחד לאבד את מה שיש, פחד מהלא נודע, פחד לצאת מאזור הנוחות, אבל עד שאנחנו עושים איזה צעד משמעותי להגשמת החלום או היעד שלנו לרוב המחשבה שמלווה אותנו "מגיע לי". 

לחלקנו יש משכנתא לשלם, על הגן של הילדים, או לעזור להורים.. אבל זה לא משנה. מה שווים החיים אם יום יום אנחנו חיים את אותו היום ועושים את אותו הדבר אם זה לא מרגש אותנו או ממלא אותנו באיזושהי צורה?
יש לנו את האפשרות לבחור ויש דרך לחיות את החיים שלנו כפי שאנחנו באמת מאחלים לעצמנו ולהרגיש ראויים לחיות את החיים האלה, לא מתוך "מגיע לי" אלה מתוך הגשמה עצמית.
ויודעים מה, זה לא חייב להיות שינוי גרנדיוזי כזה של "יאללה אני עוזבת את העבודה ופותחת מרכז ליוגה"
זה יכול להיות צעד קטן אבל משמעותי הרבה יותר- לקום קצת יותר מוקדם בבוקר בשביל להנות מהכוס קפה בבית, עם ספר טוב, או בדרך הביתה מהעבודה לעצור רגע לראות שקיעה.. יש אין ספור דברים משמעותיים עבורנו שאנחנו פוסחים עליהם ביום יום כי אנחנו פשוט בתוך לופ אינסופי של הרגלים

ולשנות הרגלים זה דורש עבודה והתמדה

אז קחו לעצמכם עכשיו דף ועט, או אפילו בפתקים של הטלפון
ותכתבו לעצמכם 3 דברים שאתם רוצים לשלב יותר במהלך השבוע שלכם.
אם זה לצאת להליכות עם בן\בת הזוג, לראות שקיעה, לתרגל יוגה בבוקר, לכתוב קצת ביומן שלכם.. ממש כל דבר.
ותבחרו דבר אחד שאותו תתחילו לעשות כבר השבוע הקרוב. ואל תוותרו לעצמכם. כבר מעכשיו תתחילו. גם אם פתאום במקום לעצור ממש בים אנחנו רק נעבור על כביש החוף ונצפה בשקיעה לרגע, או נקום חמש דק' קודם בשביל לעשות קצת מתיחות במיטה..
לאט לאט תראו איך הדברים האלו הולכים ומתעצמים בחייכם

והם יתחילו לעצב אתכם, את חייכם, 

ואתם, תגלו ששינויים זה לא דבר מפחיד

ותתחילו להטמיע שינויים יותר גדולים ומשמעותיים בחייכם

ותראו שבסופו של יום

החיים שלכם יראו אחרת

כי אתם- בחרתם בעצמכם.

 

 

נמסטה

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

תשאירו תגובה

צ'אט
דילוג לתוכן